ЗмиевскаяГНИ | Дата: Середа, 09.10.2013, 10:09 | Повідомлення # 1 |
Генералісимус
Група: Користувачі
Повідомлень: 8420
| Господарськадіяльність підприємства має фіксуватися у документах, які називаються первинними. На підставі них формуються бухгалтерські і податкові звіти. Будь-які помилки в первинних документах можуть привести до нарахування податків, фінансових та адміністративних штрафів. Аби цього уникнути, необхідно дотримуватися простих правил:1.первинний документ складається в момент здійснення господарської операціїабо відразу після її закінчення; містить відомості про таку операцію і підтверджує факт її здійснення;2.він може бути складений на бланку типової або довільної форми, але вбудь-якому випадку повинен мати обов’язкові реквізити, як то: найменування суб’єкта господарювання; назва документа; дата і місце його складання; зміст, обсяг та одиниця виміру операції; посади і прізвища відповідальних осіб, їх особистий або електронний підпис.3.первинні документи повинні бутискладені українською мовою.4.якщо вдокументах виявлено помилки, то робити підчистки, виправляти неправильні дані – не можна. Потрібно неправильний текст або цифри закреслити так, щоб можна було їх прочитати, над ними написати правильні дані, слово „виправлено” і поставити дату та підпис посадової особи.Звертаємоувагу, що первинні документи, які підтверджують доходи, витрати, треба зберігати протягом трьох років (1095 днів) із дня подання податкової звітності, для складання якої вони використані. У разі втрати, пошкодження або дострокового знищення документів необхідно повідомити про це орган Міндоходів протягом 5 днів та відновити їх не пізніше, ніж через 90 днів із дня направлення такого повідомлення.
|
|
| |