Неділя, 26.01.2025, 12:45

null   Зміївська районна рада         null
Головна | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Гапон  
Про правильність первинних документів
ЗмиевскаяГНИДата: Середа, 09.10.2013, 10:09 | Повідомлення # 1
Генералісимус
Група: Користувачі
Повідомлень: 8420
Репутація: 0
Господарськадіяльність підприємства має фіксуватися у документах, які називаються
первинними. На підставі них формуються бухгалтерські і податкові звіти.
Будь-які помилки в первинних документах можуть привести до нарахування
податків, фінансових та адміністративних штрафів. Аби цього уникнути, необхідно
дотримуватися простих правил:1.первинний документ складається в момент здійснення господарської операціїабо відразу після її закінчення; містить відомості про таку операцію і
підтверджує факт її здійснення;2.він може бути складений на бланку типової або довільної форми, але вбудь-якому випадку повинен мати обов’язкові реквізити, як то: найменування
суб’єкта господарювання; назва документа; дата і місце його складання; зміст,
обсяг та одиниця виміру операції; посади і прізвища відповідальних осіб, їх
особистий або електронний підпис.3.первинні документи повинні бутискладені українською мовою.4.якщо вдокументах виявлено помилки, то робити підчистки, виправляти неправильні дані –
не можна. Потрібно неправильний текст або цифри закреслити так, щоб можна було
їх прочитати, над ними написати правильні дані, слово „виправлено” і поставити
дату та підпис посадової особи.Звертаємоувагу, що первинні документи, які підтверджують доходи, витрати, треба зберігати
протягом трьох років (1095 днів) із дня подання податкової звітності, для
складання якої вони використані. У разі втрати, пошкодження або дострокового
знищення документів необхідно повідомити про це орган Міндоходів протягом 5
днів та відновити їх не пізніше, ніж через 90 днів із дня направлення такого
повідомлення.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright MyCorp © 2025
Конструктор сайтів - uCoz