ЗмиевскаяГНИ | Дата: Середа, 25.09.2013, 10:09 | Повідомлення # 1 |
Генералісимус
Група: Користувачі
Повідомлень: 8420
| Підприємці – платники єдиного податку зобов’язані зберігати „первинку”, на підставі якої заповнювалися дані книги обліку доходів і витрат та складалася податкова декларація не менше трьох років (1095 днів) із дня її подання. До таких документів належить, зокрема, виписка з банку, квитанція, чек тощо. Такі вимоги передбачені статтею 44 Податкового кодексу України. За незбереження первинних документів до платників єдиного податку можуть бути застосовані штрафи в розмірі 510 або 1020 гривень (у разі вчинення порушення підприємцем, до якого протягом року було застосовано штраф за ті самі дії).
|
|
| |