ЗмиевскаяГНИ | Дата: Середа, 03.07.2013, 18:40 | Повідомлення # 1 |
Генералісимус
Група: Користувачі
Повідомлень: 8420
| Консультації фахівців Міндоходів стають дедалі популярнішою послугою серед платників податків. За останні півроку консультанти call-центру надали 620,4 тис. відповідей на запитання платників. У телефонному режимі громадяни отримали 604,2 тис. консультацій, електронною поштою – 15,2 тис. За інформацією аналітиків Міністерства, з 2008 року (від початку дії центру інформаційно-довідкових послуг) надано близько 4 млн. відповідей на запитання платників податків. Якщо протягом перших місяців роботи центру в середньому за місяць надходило 10 тис. дзвінків, то на сьогодні – 90 тис. Фіксують у Міністерстві і зростання затребуваності віртуальної Бази знань, кількість користувачів якої в поточному році вже наближається до мільйона. Для порівняння: за весь 2012 рік за роз’ясненнями до неї звернулося 1,7 млн. клієнтів. База податкових знань розміщена на офіційному сайті Міндоходів та містить 18 тис. узгоджених кваліфікованих відповідей на найчастіші запитання платників. Незабаром її поповнить FAQ щодо митної справи та єдиного соціального внеску. Для зручності платників податків постійно впроваджуються нові послуги. Так, відтепер зареєстровані користувачі можуть надавати коментарі до вже існуючих редакцій запитань-відповідей. З моменту впровадження вже надійшло 37 таких відгуків. Всі коментарі опрацьовуватимуться та, при необхідності, до запитань-відповідей будуть внесені зміни. Крім того, майже 20 тис. платників податків виявили бажання отримувати розсилку відомостей про зміни у законодавстві. Підписантам з початку цього року було надіслано 300 тисяч електронних листів.
|
|
| |