Гапон | Дата: Вівторок, 11.12.2018, 16:40 | Повідомлення # 1 |
 Генералісимус
Група: Модератори
Повідомлень: 5627
| У переважній більшості громадяни Харківської області використовують сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» для з’ясування питань щодо роботи органів ДФС. Цієї тематики стосувалось 212 звернень. Питання подання звітності та реєстраціїнакладних порушив 141 заявник. Робота системи електронного адміністрування ПДВ цікавила 22-х запитувачів, з приводу роботи ЦОП та перевірок суб’єктів господарювання звернулися 25 та 4 платника відповідно, з антикорупційної тематики – 12 громадян тощо. Всі звернення оперативно розглянуті у встановленийтермін та вирішені по суті. Нагадаємо, що за допомогою сервісу «Пульс» можнапроінформувати про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері. Телефон цілодобової лінії 0-800-501-007 (напрямок «4»).
|
|
| |