Гапон | Дата: П`ятниця, 17.11.2017, 16:12 | Повідомлення # 1 |
Генералісимус
Група: Модератори
Повідомлень: 5627
| З 15 листопада 2017 року вступив в дію новийПорядок обміну електронними документами з контролюючими органами, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 р. № 557. Договори про визнання електронних документів, укладені до 15 листопада 2017 року, залишаються дійсними (до закінчення дії сертифікатів чи зміни керівників/припинення реєстрації), - звертають увагу платників податків в ГУ ДФС у Харківській області.Отож, платники податків, котрі користуютьсяелектронним звітуванням, повинні врахувати, що з 15 листопада введено нові форми електронних документів.Зокрема, відповідно до вказаного наказуМіністерств фінансів України вводяться такі нові форми :1. Заява проприєднання до договору про визнання електронних документів (код форми F/J1392001).2. Повідомлення пронадання інформації щодо електронного цифрового підпису (код форми F/J1391103).3. Заява проприпинення дії договору про визнання електронних документів (код форми F/J1391401).4. Повідомлення проприпинення дії договору про визнання електронних документів (код форми F/J1491401).Ознайомитися з новимиформами електронних документів можна на єдиному веб-порталі ДФС України в розділі «Електронна звітність» в підрозділах «Платникам податків про електронну звітність ( Інформаційно-аналітичне забезпечення)Реєстрформ електронних документів за посиланням (http://sfs.gov.ua/elektro....form-po)де розміщені оновлені Реєстри форм електронних документів.Звертаємо Вашу увагу на те, що Реєстрподілений на 2 частини: декларації та перелік сервісних запитів. Форми електронних документів за наказом № 557 знаходяться в Реєстрі форм електронних документів (перелік сервісних запитів).
|
|
| |