Гапон | Дата: П`ятниця, 14.07.2017, 11:45 | Повідомлення # 1 |
Генералісимус
Група: Модератори
Повідомлень: 5627
| Повідомляємо, що наказом Інформаційно-довідкового департаментуДФС від 29.06.2017 №88 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису» затверджено нові форми реєстраційних документів:Договір про надання послуг електронного цифровогопідписуРеєстраційна картка (для юридичної особи);Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи –підприємця);Додаток до Реєстраційної картки;Заява про зміну статусу посиленого сертифікатавідкритого ключа;Додаток до заяви про зміну статусу посиленогосертифіката відкритого ключа.Нові форми реєстраційних документів для отримання послугелектронного цифрового підпису набувають чинності з 10 липня 2017 року.Форми реєстраційних документів попереднього зразкабудуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 07 липня 2017 року включно.Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційнихдокументів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна на сайті АЦСК ІДД ДФСу розділі «Реєстраціякористувачів». (http://acskidd.gov.ua/r_kor) Отримати послуги ЕЦП можна в відокремлених пунктах реєстрації: м. Харків, Новобаварський районм. Харків, вул. Петра Болбочана, буд. 25, каб. 13 тел.: (057) 702-86-17м. Харків, Шевченківський районм. Харків, просп. Науки, буд. 9, ЦОПП, вікна реєстраціїкористувачів ЕЦП №2, №3 тел.: (057) 752-21-65м. Харків, Немишлянський районм. Харків, пров. Академіка Підгорного, 3, ЦОПП, каб. 10. тел.: (057) 393-19-72м. Ізюмм. Ізюм, вул. Покровська, буд. 32 тел.: (05743) 5-80-31 Реєстрація користувачів: пн - чт з 9:00 до 18:00 пт з 9:00 до 16:45 обідня перерва: з 13:00 до 13:45
|
|
| |