Гапон | Дата: Понеділок, 26.06.2017, 11:16 | Повідомлення # 1 |
Генералісимус
Група: Модератори
Повідомлень: 5627
| Харківські податківці розповіли як сплачувати податок на нерухомість21.06.2017 - Головне управління ДФС у ХарківськійобластіЯкі об’єкти нерухомості підпадають підоподаткування, які ставки податку на нерухоме майно діють в Харкові та області, у який термін необхідно сплатити зазначений податок, що робити, якщо громадянин не отримав податкове повідомлення-рішення про його сплату та нововведення у сплаті в 2017 році. Ці питання, що наразі хвилюють багатьох харків’ян, і стали головною темою прес-конференції, що відбулась в ГУ ДФС у Харківській області. Спікером сюжету дляновостійних програм виступила начальник відділу управління податків і зборів з фізичних осіб Ірина Васильєва. Зокрема, вона проінформувала, що з початку2017 року громадяни вже сплатили 6 млн.грн. податку на нерухоме майно, що на 5 млн. грн. більше ніж за відповідний період минулого року. Взагалі в 2016 році мешканці Харківщини забезпечили надходження податку на нерухомість у сумі понад 22 млн.грн. В поточному ж році очікується значне збільшення цих надходжень. Підгрунттям такого зростання є зміна ставок та пільг зі сплати податку.Також, Ірина Васильєва розповіла і пронововведення по сплаті зазначеного податку у 2017 році. А саме: власники квартир понад 300 кв.м. та житлових будинків понад 500 кв.м. додатково сплатять 25 тис.грн за кожен такий об’єкт.Разом з тим,посадовець рекомендувала громадянам, які отримали податкове повідомлення-рішення, не зволікати зі сплатою податку з метою уникнення штрафних санкцій. Сплатити податкове зобов’язання необхідно протягом 60 календарних днів після отримання такого повідомлення-рішення. А громадянам, які мають об’єкти нерухомості, але не отримали повідомлення, необхідно завітати до податкової інспекції з оригіналами підтверджуючих документів на право власності на нерухомі об’єкти для проведення звірки. Як відзначила співробітник фіскальної служби,такі випадки трапляються, зокрема, якщо громадянин придбав нове помешкання, змінив адресу реєстрації. В цьому випадку необхідно повідомити податкову інспекцію про таку зміну місця реєстрації.Також Ірина Васильєва підкреслила, що у разівиникнення спірних питань, громадяни мають можливість звернутися до фіскальної служби з метою їх урегулювання.Сюжет можна подивитисясьогодні у вечірніх випусках новин на каналі ОТБ, АТН, 7-му каналі у програмі новин «Харьковские известия».
|
|
| |