ЗмиевскаяГНИ | Дата: Понеділок, 28.10.2013, 11:34 | Повідомлення # 1 |
Генералісимус
Група: Користувачі
Повідомлень: 8420
| ДПІ у Зміївському районі ГУ Міндоходіву Харківській області повідомляє, що у листі від 16.07.2013 року № 7035/6/99-99-10-04-02-15/2387 Міндоходівнадало роз’яснення про те, що якщо рішення про розгляд скарги не надсилається платнику своєчасно, то оскаржуване податкове повідомлення–рішення вважається відкликаним з дня, наступного за останнім днем визначених строків для розгляду скарги.Так,якщо контролюючий орган скасовує раніше прийняте податкове повідомлення-рішення про нарахування суми грошового зобов’язання або податкову вимогу, то дане податкове повідомлення-рішення вважається відкликаними з дня прийняття контролюючим органом рішення про скасування такого податкового повідомлення-рішення або податкової вимоги (п. 60.3 ПК).Відповіднодо пунктів 56.8–56.9 ПК контролюючий орган, який розглядає скаргу платника податків, зобов’язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом 20 календарних днів, наступних за днем отримання скарги. Або може прийняти рішення про продовження строку розгляду скарги платника податків понад 20-денний строк, але не більше 60 календарних днів, та письмово повідомити про це платника податків.Якщовмотивоване рішення за скаргою платника податків не надсилається платнику податків протягом зазначених строків, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем, коли потрібно було надіслати рішення платнику.Такимчином, у разі задоволення скарги платника податків із вказаних вище підстав податкове повідомлення-рішення вважається відкликаним з дня, наступного за останнім днем зазначених строків.
|
|
| |