ЗмиевскаяГНИ | Дата: Четвер, 22.08.2013, 10:26 | Повідомлення # 1 |
Генералісимус
Група: Користувачі
Повідомлень: 8420
| Для отримання послуги електронного цифрового підпису (далі — ЕЦП) суб’єкт господарювання повинен звернутись до підрозділу реєстрації користувачів та надати пакет документів, перелік яких вказано в Регламенті акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту (далі — АЦСК ІДД). Згідно розділу 5 «Ідентифікація та автентифікація» Регламенту АЦСК ІДД адміністратор реєстрації приймає рішення про відмову в реєстрації за результатом розгляду поданих документів у разі: відсутності всіх необхідних для реєстрації документів; відсутності у довіреної особи документів, які засвідчують її повноваження та особу; поданні заявником неналежно засвідчених копій документів; невідповідності даних, що визначені в поданих документах, фактичним даним заявника. Також адміністратор реєстрації може відмовити суб’єкту господарювання у наданні послуги ЕЦП, якщо документи мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати.
|
|
| |