Понеділок, 06.01.2025, 11:24

null   Зміївська районна рада         null
Головна | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Гапон  
Як заповнити поле «Головний бухгалтер», якщо посада відcутня
ЗмиевскаяГНИДата: Понеділок, 22.07.2013, 17:30 | Повідомлення # 1
Генералісимус
Група: Користувачі
Повідомлень: 8420
Репутація: 0
Якщо у платника податків штатним розкладом не передбачено посаду головного бухгалтера, то при поданні звітності в електронному вигляді електронні цифрові підписи (далі – ЕЦП) посадових осіб накладаються у такому порядку: першим - ЕЦП керівника, другим - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника.
Нагадаємо, платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.
Після підготовки такого документу на нього накладаються електронні цифрові підписи посадових осіб платника податків у такому порядку: першим - ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера), другим - ЕЦП керівника, третім - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.
Відповідна норма визначена р. ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №233.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright MyCorp © 2025
Конструктор сайтів - uCoz