ЗміївськаДПІ | Дата: Четвер, 16.05.2013, 11:56 | Повідомлення # 1 |
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 23
| Завдяки оновленому «Пульсу» представники бізнесу, в тому числі ісуб’єкти ЗЕД, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників Міністерства доходів та зборів України керівництво відомства та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адмініструванняподатків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення. «Пульс» Міністерства доходів і зборів попереджує: - труднощі у спілкуванні; - некоректне ставлення; - перевищення повноважень; - неякісне обслуговування. Лінія Міндоходівпрацює за принципом call-back – податківці та митники не тільки перевіряють звернення, але й повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи. Нагадаємо,номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.
Повідомлення відредагував ЗміївськаДПІ - П`ятниця, 17.05.2013, 16:57 |
|
| |