ЗмиевскаяГНИ | Дата: Четвер, 11.04.2013, 09:48 | Повідомлення # 1 |
Генералісимус
Група: Користувачі
Повідомлень: 8420
| Платники податків, що користувалися антикорупційним інтерактивним сервісом «Пульс», найчастіше скаржилися на організаційні недоліки в роботі органів ДПС та проблеми з поданням електронної звітності. Понад 84% звернень стосувалися цих питань. Після того, як «Пульс» почав приймати інформацію не тільки про податківців, а й про митну службу, 2% громадян поскаржилися на затримку митного оформлення вантажів, на черги на постах і пунктах. При цьому в Міндоходів підкреслюють, що досягли неабиякої оперативності в реагуванні на звернення платників: 95% порушених питань були вирішені протягом доби. Всього з початку року «Пульсом» скористалися 985 громадян. Нагадаємо, що відтепер інтерактивний сервіс „Пульс” приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово. *** Нагадуємо, що Указом Президента України від 24.12.2012 №726/2012 утворено Міністерство доходів і зборів України шляхом реорганізації Державної податкової служби України та Державної митної служби України, поклавши на Міністерство, що утворюється, функцію з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
|
|
| |