Гапон | Дата: Вівторок, 20.02.2018, 16:55 | Повідомлення # 1 |
Генералісимус
Група: Модератори
Повідомлень: 5627
| Зустріч із керівництвом Харківської митниці ДФС таконтролюючих служб 16.02.2018 - Головне управління ДФС уХарківській області З 1 лютого 2018р. більша частина вантажівоформлюється на митниці із застосуванням механізму «єдиного вікна». Окрім митниці товари, які ввозять та вивозять з України, контролюють ще ряд органів та служб - вони слідкують за тим, щоб товари були безпечні для життя і здоров’я людини та для навколишнього середовища. Саме для проведення контролю такими суміжними службами був введений принцип «єдиного вікна». «Єдине вікно» - це програмне забезпечення, якезапроваджують для того, щоб суттєво спростити порядок проходження різноманітних форм контролю товарів; яке дозволяє підприємцям – суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності надсилати скановані копії документів одразу усім службам, які повинні проводити контроль, а не носити паперові документи від одного інспектора до іншого; яке дозволяє контролювати і співробітників суміжних служб, адже всі рішення, які вони приймають у процесі здійснення контролю, також відображаються у «єдиному вікні». І це далеко не всі переваги цього механізму. Проте недоліків також більш ніж достатньо – віднедосконалості програмного забезпечення, і до суперечностей у законодавстві. Саме для того, щоб виявити і, за можливості, усунути ці проблеми Харківський офіс Європейської Бізнес Асоціації організував зустріч з керівництвом Харківської митниці ДФС та представниками усіх суміжних служб, які працюють у «єдиному вікні». Танцеров Андрій, в.о. начальника Харківськоїмитниці ДФС, та його колеги, а також керівники суміжних органів Держекоінспекції, Держпродспоживслужби та Південної регіональної служби державного ветеринарно-санітарного контролю нагляду на державному кордоні та транспорті поділились першими підсумками роботи «єдиного вікна» у регіоні та відзначили зростання кількості митних оформлень із застосуванням механізму навіть у тих пунктах пропуску, де підприємці мають можливість добровільно вибирати спосіб проходження контролю (паперовий чи електронний). У ході дискусії представники компаній-членівАсоціації поставили питання щодо недоліків програмного забезпечення, а також різного тлумачення митницею та контролюючими органами положень законодавства про проходження санітарно-епідеміологічного контролю певних міжнародних експрес-відправлень. Оскільки всі зацікавлені сторони були присутні на зустрічі, то одразу вдалося знайти вихід із спірної ситуації. Представники митниці поінформували про ті недоліки програми, які вже усунені, та пообіцяли посприяти в усуненні тих, які ще залишилися актуальними.
|
|
| |