Гапон | Дата: Середа, 01.11.2017, 12:10 | Повідомлення # 1 |
Генералісимус
Група: Модератори
Повідомлень: 5627
| Інформуємо власниківреєстраторів розрахункових операцій про зобов’язання дотримуватись ряду правил. Зокрема, відповідно до п. 4 розд. III Порядку реєстрації тазастосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 №547, суб’єкти господарювання, які використовують РРО для здійснення розрахункових операцій у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов’язані, зокрема:- проводити розрахункові операції на повнусуму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок;- подавати до контролюючих органів інформацію,визначену пунктом 7 статті 3 Закону України від 6 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», згідно з Порядком передачі;- зберігати в господарській одиниці останнювикористану та поточну розрахункову книжку, що використовується на період виходу з ладу РРО, здійснення його ремонту або у разі тимчасового (але не більше 7 робочих днів) відключення електроенергії;- видавати особі, яка отримує або повертаєтовар, отримує послугу або відмовляється від неї, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції;- у кінці робочого дня (зміни) друкувати наРРО (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг)) фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій;- друкувати або створювати в електронній форміна РРО (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг)) контрольні стрічки і забезпечувати їх зберігання протягом трьох років;- проводити розрахункові операції через РРО звикористанням режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг), обліку їх кількості та розміру (ставки) податків та зборів, встановлених чинним законодавством;- забезпечувати відповідність сум готівковихкоштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті РРО, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня;- надавати покупцю товарів (послуг) чек, зайого вимогою - накладну або інший письмовий документ, що засвідчує передання права власності на них від продавця до покупця, з метою виконання вимог Закону України «Про захист прав споживачів»;- друкувати X-звіти, Z-звіти та іншідокументи, що передбачені документацією на РРО, відповідно до законодавства;- здійснювати підрахунок готівкових коштів намісці проведення розрахунків під час перевірки господарської одиниці на вимогу посадової особи контролюючого органу;- зберігати на місці проведення розрахунківреєстраційне посвідчення та останню довідку про опломбування РРО або їх копії;- у разі виявлення несправностей РРО, а такожпошкодження засобів контролю протягом робочого дня, коли виявлено несправності чи пошкодження, письмово або засобами електронного зв'язку в довільній формі повідомити ЦСО, а також протягом двох робочих днів після дня виявлення несправностей чи пошкодження письмово або засобами електронного зв'язку в довільній формі повідомити про це контролюючий орган, у якому суб'єкт господарювання зареєстрований як платник податків.
|
|
| |