Неділя, 15.07.2018, 21:32

null   Зміївська районна рада         null
Головна | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Гапон  
Форум » Оголошення ДПІ » Оголошення ДПІ » Методичні рекомендації щодо оформлення документів для отрима
Методичні рекомендації щодо оформлення документів для отрима
ГапонДата: Субота, 23.06.2018, 14:23 | Повідомлення # 1
Генералісимус
Група: Модератори
Повідомлень: 5478
Репутація: 0
22.06.2018 - Головне управління ДФС у ХарківськійобластіГУ ДФС у Харківськійобласті у зв’язку з запровадженням в експлуатацію з 02.08.2018 програмного
забезпечення «Ліцензування виробництва та обігу (спирт, алкогольні напої,
тютюнові вироби)» та відповідно до розпорядження ДФС України від 28.02.2018 №
18-р «Про ведення Реєстру виданих, тимчасово призупинених, анульованих ліцензій
на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами», з
02.08.2018 вводиться єдиний зразок заяви яка заповнюється суб’єктами
господарювання в залежності від дії яку необхідно здійснити, а саме:-        Видача ліцензії-        Внесення чергового платежу (щоквартальна сплата за ліцензію)-        Переоформлення ліцензії та внесення змін РРО-        Видача дубліката ліцензії-        Анулювання ліцензіїКрім того повідомляємо, що для оформленнянової ліцензії, видачі дубліката ліцензії, подовження терміну дії ліцензії до
ГУ ДФС у Харківській області необхідно надавати платіжні документи (квитанція,
платіжне доручення) по кожній заяві окремо (тютюнові вироби та алкогольні
напої), а саме: окремий пакет документів подається на оформлення по кожному
торгівельному об’єкту.Рекомендації щодозаповнення заяв на видачу ліцензії, на отримання ліцензії суб’єктом господарювання у заяві встановленого зразка заповнюються обов’язкові поля унаступній послідовності:1. «особа» - необхідно обрати «фізична особа та заповнитиреєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер
паспорта», або «юридична особа заповнити код за ЄДРПОУ»2. «найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та побатькові фізичної особи – підприємця та свій контактний телефон»3, 3.1 «місцезнаходження (місце проживання) заявника»4. «зазначити орган ДФС за основним місцем обліку суб’єктагосподарювання»5. «код та назва виду діяльності»6. «обрати дію» в даному випадку видача ліцензії7. «зазначити вид діяльності яку здійснює суб’єктгосподарювання»9, 9.1 «зазначити адресу місця торгівлі з зазначеннямкласифікації закладу торгівлі та його площі також зазначити дату початку дії
ліцензії»10. «вказати орган ДФС за місцем торгівлі»11. «вказати весь перелік реєстраторів розрахункових операцій,які знаходяться у місці торгівлі – заповнюються всі колонки у вказаному пункті»12. «інформацію про внесення платежу за ліцензію –заповнюються всі колонки у вказаному пункті»13. «навпроти вказаного пункту необхідно поставити «галочку»після ознайомлення з ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності»14. «у вказаному пункті необхідно обрати «так» якщо суб’єктгосподарювання бажає отримати ліцензію у паперовому вигляді при цьому заява на
отримання ліцензії була подана в електронному вигляді»15. « підтвердити інформацію зазначену в заяві та доданихдокументів» 16. «засвідчитиздійснені вище дії передбачені пунктами заяви своїм підписом»2. Рекомендації щодозаповнення заяв на внесення чергового платежу (щоквартальна сплата за
ліцензію),
 при внесенні черговогоплатежу  за ліцензії суб’єктом господарювання у заяві встановленого зразка заповнюються обов’язкові поля унаступній послідовності:1. «особа» - необхідно обрати «фізична особа та заповнитиреєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер
паспорта», або «юридична особа заповнити код за ЄДРПОУ»2. «найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та побатькові фізичної особи – підприємця та свій контактний телефон»3, 3.1 «місцезнаходження (місце проживання) заявника»4. «зазначити орган ДФС за основним місцем обліку суб’єктагосподарювання»5. «код та назва виду діяльності»6. «обрати дію» в даному внесення чергового платежу(щоквартальна сплата за ліцензію)7. «зазначити вид діяльності яку здійснює суб’єктгосподарювання»8. «зазначити номер ліцензії яка видавалась контролюючиморганом»9, 9.1 «зазначити адресу місця торгівлі з зазначеннямкласифікації закладу торгівлі та його площі також зазначити дату початку дії ліцензії»10. «вказати орган ДФС за місцем торгівлі»11. «вказати весь перелік реєстраторів розрахункових операцій,які знаходяться у місці торгівлі – заповнюються всі колонки у вказаному пункті»12. «інформацію про внесення платежу за ліцензію – заповнюютьсявсі колонки у вказаному пункті»13. «навпроти вказаного пункту необхідно поставити «галочку»після ознайомлення з ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності»14. «у вказаному пункті необхідно обрати «так» якщо суб’єктгосподарювання бажає отримати ліцензію у паперовому вигляді при цьому заява на
отримання ліцензії була подана в електронному вигляді»15. «підтвердити інформацію зазначену в заяві та доданихдокументів»              16. «засвідчити здійснені вище дії передбачені пунктами заявисвоїм підписом»
 
Форум » Оголошення ДПІ » Оголошення ДПІ » Методичні рекомендації щодо оформлення документів для отрима
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz