П`ятниця, 19.04.2024, 08:55

null   Зміївська районна рада         null
Головна | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Гапон  
Форум » Оголошення ДПІ » Оголошення ДПІ » Іван Романов: За 10 років функціонування Контакт-центром ДФС
Іван Романов: За 10 років функціонування Контакт-центром ДФС
ГапонДата: Вівторок, 03.04.2018, 14:12 | Повідомлення # 1
Генералісимус
Група: Модератори
Повідомлень: 5627
Репутація: 0
30.03.2018 - Прес-служба Державної фіскальноїслужби УкраїниЗ моменту створення, з 31 березня 2008 року по2017 рік, Контакт-центр ДФС надав понад 9,1 млн. інформаційно-довідкових
послуг платникам телефоном, факсом та електронною поштою. Про це повідомив
директор Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Іван Романов.За його словами, з перших днів роботиКонтакт-центру спостерігалося щоденне зростання попиту серед населення на
інформаційні послуги, про що свідчить статистика звернень. Так, у 2008 році
було надано 142,4 тис. відповідей, в 2010 році — 425,2тис., в 2017 році –
вже надано майже 1,2 млн. відповідей. «Контакт-центр є своєрідним індикаторомпроблемних питань, які виникають у процесі справляння податків, митних
платежів, єдиного внеску. Чим більше звернень надходить до Контакт-центру, то
чіткіше розуміємо, де існують проблеми. І це дає можливість службі реагувати на
них і визначати пріоритетні питання, які потребують вирішення», - зазначив Іван
Романов.Він повідомив, щозаявники також мають можливість цілодобово звертатися до сервісу «Пульс»
(обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі Контакт-центру ДФС
напрямок «4» та на електронну пошту idd@sfs.gov.ua)з інформацію щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних
правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб ДФС
та її територіальних органів. Результати розгляду інформації клієнти отримують
протягом 3 робочих днів.З початку роботи сервісу «Пульс», з 2012 по2017 роки, до нього звернулось майже 32 тис. заявників. Задоволеність
результатами розгляду інформації висловили 75 відсотків опитаних респондентів.Платники податків також мають можливістьсамостійного пошуку інформації шляхом ознайомлення з редакціями відповідей на
запитання, з якими звертаються клієнти до Контакт-центру телефоном, електронною
поштою та письмово за допомогою загальнодоступного інформаційно-довідкового
ресурсу (ЗІР). З 2013 року зафіксовано понад 10 млн. звернень платників до ЗІР.«Цього року виповнюється 10 років з моменту,як було започатковано абсолютно новий механізм в організації обслуговування платників
податків, який надав можливість громадянам з усіх регіонів України та за її
межами, отримувати кваліфіковані інформаційно-довідкові послуги у режимі
он-лайн у зручний для них час за телефоном, факсом та електронною поштою, не
витрачаючи час на особисте відвідування органів ДФС. Проект «Модернізація
державної податкової служби – 1», який був передумовою для створення
Інформаційно-довідкового департаменту та підписання Угоди про позику між
Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку, цілком себе
виправдав», – підкреслив Іван Романов.
 
Форум » Оголошення ДПІ » Оголошення ДПІ » Іван Романов: За 10 років функціонування Контакт-центром ДФС
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz