Гапон | Дата: Вівторок, 23.05.2017, 11:28 | Повідомлення # 1 |
Генералісимус
Група: Модератори
Повідомлень: 5627
| Виникла помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено». Що робити?23.05.2017Харківська ОДПІ Головногоуправління ДФС у Харківській області інформує, якщо при підписаннідокументу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено» платник в-першу чергу має перевірити який ключ ЕЦП використовується першим. Варто пам’ятати, вірна послідовність підписів для податкової звітності наступна: бухгалтер-директор-електронна печатка.Далі необхідно перевірити правильністьвведення паролю, а саме регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи).В подальшому слід звернути увагу чи набранийпароль відповідає ключу, який використовується. Наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера.Окрім того, помилка може виникати, якщозмінювалось ім’я файлу особистого ключа.У разі, якщо жодна з вищезазначенихрекомендацій не допомагає вирішити проблему, необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД, в якому були отримані послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.
|
|
| |