Гапон | Дата: Понеділок, 27.03.2017, 14:54 | Повідомлення # 1 |
Генералісимус
Група: Модератори
Повідомлень: 5627
| Наказом Державноїфіскальної служби України (далі – ДФС) від 28.02.2017 №150 (далі – Наказ №150) внесено зміни до наказу ДФС від 24.10.2014 №213, яким затверджені Рекомендацій щодо організації роботи головних управлінь ДФС України із приймання документів та видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами (далі – Рекомендації).Рекомендації розробленівідповідно до статті 15 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями та визначають механізм приймання документів і видачі ліцензій на вид господарської діяльності – роздрібна торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами (далі – ліцензії) у головних управліннях ДФС.Наказом №150 внесено зміни до наступнихрозділів Рекомендацій:«1. Загальні положення»;«2. Порядок приймання документів»;«3. Порядок розгляду та видачі документів». Так, зокрема, уточнено, що у заявах провидачу ліцензій додатково зазначаються (п.2.2 розділу 2 Рекомендацій):● адреса місця торгівлі;● перелік реєстраторів розрахункових операцій(далі – РРО) (книг обліку розрахункових операцій (далі – КОРО)), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них:- модель,- модифікація,- заводський номер,- виробник,- дата виготовлення;● реєстраційні номери посвідчень РРО (КОРО),які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах ДФС.Розгляд заяви про видачу ліцензії здійснюєструктурний підрозділ головного управління ДФС у такому порядку (п.3.2 розділу 3 Рекомендацій):- перевіряє відповідність поданих документівзаконодавству України;- здійснює перевірку фактичного надходженнякоштів за видачу ліцензії (дубліката) до бюджету;- перевіряє відповідність поданих у заявіданих щодо РРО даним Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій;- здійснює обстеження наявності місця торгівлів новоствореного суб’єкта господарювання або новоствореного місця торгівлі, зазначеного у заяві (за наявності ризиків відсутності місця торгівлі);- приймає рішення про видачу ліцензії(дубліката) або готує вмотивоване рішення про відмову у видачі ліцензії;- проводить видачу ліцензії або дубліката;- вносить відповідні дані до ліцензійногореєстру та направляє відомості до Єдиного ліцензійного реєстру.Рішення про відмову у видачі ліцензіїприймається у порядку, визначеному чинним законодавством, у разі (п.3.3 розділу 3 Рекомендацій):- недостовірності даних у поданих заявникомдокументах;- невнесення плати за ліцензію;- невідповідностірозміру плати за ліцензію виду господарської діяльності, на провадження якого заявник подав документи;- невідповідності поданих документів умовампровадження діяльності, що ліцензується.Платники податків, зареєстровані на територіяхвідповідних адміністративно-територіальних одиниць, мають можливість отримати у центрах обслуговування платників адміністративні послуги у сфері ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.Наказ №150 розміщенона офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:http://sfs.gov.ua/zakonod....36.html
|
|
| |